Thursday, February 6, 2014

Moda Exclusivista


Nisa, pre-deţinută de vintage parasuta pantaloni. Mărime enumerate este o 33, dar vă rugăm să verificaţi măsurători cu condiţia ca aceste pantaloni sunt menite să fie foarte forma!!. Nu pot da seama ce este fascinaţia cu Susan Graver. Hainele ei sunt atât de matroană şi printuri nu sunt nimic scurt de hidos. Nu am văzut-o în “ clasic, tineri, sofisticate ” uite, adică Jennifer Aniston stil. Am putea niciodată nu cumpere nimic din cineva care poarta strălucitoare mare vindecă cu “ MC Hammer ” stil 80 ′ s pantaloni. Sa mai distractiv să supraveghezi deşi şi du-te cum aici stiluri sunt atât “ fenomenal ” lol. Dragoste tesatura şi pantaloni de protecţie bine făcut. Alifie împotriva insectelor works mare şi tesatura este lumină greutate suficient pentru a fi confortabil în timpul verii. Dori să acestea au fost disponibile în lungime petite. Ei nu poate fi redusă fără a pierde funcţia de cordon la tiv. Poate le-am purta pentru mersul pe jos în zona de pădure şi că este ceea ce le-am cumparat, dar ar fi fost un bonus dacă lungimea a avut dreptate si eu le-ar putea folosi ca "oricand" pantaloni. 8 Iunie 2012. Bug-uri mine!!! Prima călătorie afară cu pantaloni. Ne-am dus adânc în ţara de urs Alaska. Aşa cum mulţi dintre dumneavoastră ştiu pasăre de statul Alaska este ţânţar! Şi nu un pic singur bug pe mine!!! Îmi place şirul trage în partea de jos a piciorului nimic este crawling până acolo. Frumos mic partea buzunar marimea perfecta pentru GPS. Ca pentru a se potrivi am purta un 8 am cumparat un 8 şi se potrivesc este separeu în coapse, dar din talie mi se potrivesc perfect. Voi fi achiziþie o altă pereche! 12 August 2012. Pantaloni repellant aceste pantaloni poate au dejucat ţânţarii unele, dar nu a oprit unele dintre ele la mine musca pe partea din spate a coapselor. Poate exista un defect sau defect în acest domeniu de pantaloni. Acestea sunt foarte confortabile, am comandat o dimensiune şi am bucur ca am facut. Materialul este frumos, nu există nici un miros ciudat, şi dacă nu spun oamenii au fost "diferite", nimeni nu ar şti. 21 August 2013. .


Pantaloni Anii 80


Source:


http://ift.tt/1g6dII2






The Late News from http://ift.tt/1gYZQAR